2013. január 31., csütörtök

Gubakifli

Hűl már a gubakifli és lelkendezve arra vár, hogy holnap mákos guba legyen belőle :)
A receptet innen szedtem. Annyi változtatással, hogy nekem az elmaradhatatlan 25 dkg öregtészta is bele került. Szerintem szép lett :) Mivel most vacsi helyett futok (fura perverzió) így bár nehéz volt, de nem ettem belőle, de az illata isteni és állítólag szendónak sem utolsó :) Alig várom, gubának milyen lesz.


Végül a kovászos kenyeremről nem számoltam be. Sok szót nem is pazarolnék rá. Egyszer még neki futok, talán 2x, hátha jobb lesz. Egyenlőre még nem döntöttem, hogy a kovászom nem jó, a kenyérrel rontottam el valamit, vagy egyszerűen a kovászos kenyeret nem komálom. Eddig akárhányszor ettem, sosem jött be kissé savanykás íze miatt. Most sem volt ez másképp. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése