2013. február 16., szombat

Rántott hús burgonyapehely bundában

Nagyon nem szeretek panírozni. nyakik kulimászos leszek tőle. A konyha meg egyenesen rettenetes. Piszkos munka panírozni. Viszont sajnos minden bundázott dolgot nagyon szeretek. Az utóbbi időben rákaptunk a rántott csirkemell falatkákra kukorica salátával. Most annyit újítottam rajta, hogy csirkecomb filéből készítettem, amit nem bántam meg. Nagyon finom szaftos lett a husi. Általában beáztatom a húst előző este fokhagymás tejbe. Isteni ízt ad neki. Most az este is sűrű volt, meg a délelőtt is, úgyhogy simán megszórtam kisebb darabokra vágott húst sóval, frissen őrült borssal és fokhagyma granulátummal. A panírral annyit újítottam, hogy liszt és tojás után nem zsemlemorzsában, hanem burgonyapehelyben forgattam meg a húst. Olajban szép pirosra kisütöttem. Kukorica saláta semmi egyéb, tartár főtt morzsolt kukoricával.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése